Länge sedan sist..hej igen!

 

 

 

Ja,jag vet.. det var verkligen så otroligt länge sedan jag skrev något nu. Men ska försöka bättra på detta, trots denna avsaknad av inlägg har frågor och kommentarer kommit in som känns så enormt kul! Vet inte riktigt var jag ska börja, men tror jag börjar med att lägga in en bild från studentbalen (börjar liksom där jag slutade). Sommaren har bestått av resor, jobb, vänner, sol, bad, mysiga stunder med Ludde och så otroligt mycket mer! Hösten har nu börjat och just nu studerar jag kriminologi på universtitetet. Kombinationen beteendevetenskap och kriminologi..är oslagbart intressant! Återkommer till detta mer i kommande inlägg..

 

 

 

Nu en bild på mig och Ludvig medan vi och våra vänner väntade på limousinhämtning hemma hos mig.



Fler bilder från balen kommer i nästa inlägg.

 

Kram på er ! 


Kommentarer
Postat av: :)

Alltså NI är galet vackra ihop !! Härligt att du börjat om igen Maja, har saknat din inlägg till tusen! <3

2012-09-18 @ 21:59:31
Postat av: Anonym

Men visst är det inget program?

2012-09-23 @ 14:26:22
Postat av: Tina S

GUDOMLIG KLÄNNING!! HELA DU SÅ SJUKT VACKER! :)))

2012-09-24 @ 19:54:07
Postat av: Anonym

Fy fa-an vad du är fin

2013-02-21 @ 00:07:12
URL: http://elinstownih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0