Nytt inlägg..

Hej igen alla goa fina därute!

Efter en hel del avklarade uppgifter i skolan som inlämningar, projektarbete, prov och massvis med jobb känns livet helt okej igen. Har helt enkelt varit tvungen att ta en paus från bloggandet pga detta. Har även haft en kortare paus från träningarna. Men ska bli riktigt kul att så smått börja komma igång med bloggandet igen, även om inte allt är klart i skolan än så känns det äntligen som att man är på rätt sida av horisonten just nu!! :D

Det har hänt så otroligt mycket roliga saker så det skulle inte fungera att skriva om allt. Gör därför ett hopp till dagens datum och börjar med att svara på alla frågor som kommit in de senaste 2 inläggen. Måste nog dela upp svaren på två eller fler inlägg. Fantastiskt kul med alla frågor, tack för dom !! ♥

HUR HAR DIN PÅSK VARIT?
Påsken känns så otroligt långt borta på nått sätt, men den var bara bra kan jag säga.

VET DU OM DIN LILLEBROR HAR PÅ G MED NÅGON TJEJ NU ELLER ÄR DET FRITT FRAM ATT SATSA?
Jag har förhört honom "så där obemärkt" för din skull(du som frågar) och vad jag fått fram är att det är nog fritt fram att satsa just nu iaf  ;)

NÄR KOMMER DU NORRUT OCH HÄLSAR PÅ?
Detta inlägg var signerat "grannstaaan" så förmodar att det kanske är Skellefteå du syftar på, eftersom det också står norrut. Jag kommer vara mycket i Skellefteå i sommar eftersom vi har stugan bara några få mil därifrån. Närmare till Skellefteå än Umeå när jag är i stugan.

HUR HÅLLER DU DIG I TRIM? VAD TRÄNAR DU MEST SPINNING, BODYPUMP ELLER GYM? HUR OFTA?
Jag försöker variera mellan de tre så mycket som möjligt, har väl blivit lite mer styrketräning sista tiden faktiskt. Brukar i vanliga fall försöka va där 4-5 ggr/veckan dock inte senaste veckorna pga av allt plugg...

HUR KOMMER DIN VÅR ATT SE UT?
Min vår kommer till största delen bestå av planering inför balen, studenten, göra  klart allt på skolan, jobb, träning..hinner nog inte lägga in mer på schemat tror jag.

HAR DU FIXAT DIN BALKLÄNNING?
Ja det har jag gjort. Den kom faktiskt förra veckan, aningen försenad från sömmerskan, men nu har jag den här hemma!! Känns skönt!! :D Hade beställt en färdig klänning tidigare, men skickade tillbaka den pga att den var inte som förväntningarna från bilden.

VEM ÄR DIN BÄSTA KOMPIS?
Tjejgänget kommer jag aldrig någonsin släppa taget om !! Älskar er hela bunten! ♥
Jag har svårt att säga någon speciell eftersom vi är så himla nära varandra allihopa, vi kan prata, tokskratta, gråta, minnas, planera, fantisera, plugga, parta ihop..sedan har vi en stor respekt för varandra och trygghet i kompishögen som är det viktigaste av allt!
Sen har jag 2 väldigt speciella kompisar, min mamma och min mormor, vi pratar om allt! ♥


Detta var en del av svaren på frågorna som kommit in, jag fortsätter att svara i nästa inlägg, alla frågor kommer få svar!




Kramar, vi ses snart igen !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Som man har längtat! :)

2012-05-10 @ 22:48:26
Postat av: Krilleeeee :)

ÄNTLIGEN ! :)

2012-05-11 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0