Ett steg i taget..


Hej igen!

Fredagen bestod av prov som kändes helt okej!
Emy kom förbi en sväng efter skolan och vi hann prata en stund innan jag skulle iväg.
Sedan iväg på fin middag med vansinnigt trevligt folk, riktigt kul!
I övrigt har helgen bestått av vila och fortsatt plugg. Två prov nästa vecka..igen! Ser fram emot långledig helg denna vecka..

Nu fortsätter jag svara på frågor som kommit in, vet dock inte om jag kommer rymma alla i detta inlägg. Annars får det bli ett till inlägg helt enkelt :

HAR DIN BROR TJEJ?
Nej, han är singel ;)

HAR DU FLER SYSKON ÄN EN BROR?
Nej, det har jag inte.

VEM SKA DU GÅ MED PÅ BALEN?
Jag ska gå med Ludvig.

ÄTER DU NÅGOT SPECIELLT FÖR ATT HÅLLA DEJ SÅ SNYGG OCH SMAL?
Haha nej det gör jag verkligen inte.

SKELLEFTEÅ I SOMMAR?
Ja, absolut!

ÄR DU SVENSK ELLER HAR DU NÅGOT ANNAT URSPRUNG?
Jag är svensk.

HUR SER DIN BALKLÄNNING UT, LÅNG ELLER KORT?
Självklart lång!

VAD SKA KILLEN HA PÅ SIG?
Han kommer ha råsnygga kläder, ska följa honom på stan snart och fixa det som återstår av hans outfit.

CORONA ELLER FIVE?
Jag vet inte, båda ställena har sina för- och nackdelar. Det brukar vara kvällen och stunden som avgör var vi hamnar.

ÖL ELLER VIN?
Vin

VÅR ELLER HÖST?
Skulle nog svara vår direkt på den frågan, även om hösten är galet mysig också. Hösten är härlig när man får krypa upp i soffan med en filt, värmeljus som brinner och bara mysa!

POOL ELLER HAV?
Hav är nog mitt direkta svar. Men..pool är galet skönt det också, speciellt i stugan på somrarna, grillpartyn, poolpartyn med vänner osv... Sensommarkvällar när det blivit så där mörkt ute, tända belysningen i poolen, och ha marschaller på poolkanten, ta ett dopp och sen sitta i uterummet och mysprata med goa fina vänner är lycka till tusen!

BRUNETT ELLER BLONDIN?
Brunett

HUND ELLER KATT?
Har haft hund så jag älskar dom, men nu har jag min älskade lilla Mio så jag säger, katt !

Dessa svar får räcka för denna gång, kommer fler i nästa inlägg. Ser att en del av dom frågorna kommer det bli lite längre svar på, så tar dom för sig...



Puss på dej Linnsan, hoppas du har det toppen i Spanien!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har din bror spanat in någon speciell dam? Vad är bästa sättet att ta kontakt med han på? ;)

2012-05-14 @ 18:12:18
Postat av: Sandra

Vad läser du på gymnasiet? :) Fin blogg!

2012-05-14 @ 23:58:24
Postat av: ;)

Såg dej på stan, du ser sjukt bra ut :)

2012-05-15 @ 00:01:08
Postat av: Anonym

Snyggingar ! <3

2012-05-16 @ 12:03:09
Postat av: hej

Maja, du är så sjukt fin människa och snygg dessutom, tagga yran nuuuuu ! ;)

2012-05-22 @ 23:43:22
Postat av: JonteL

Är du tillsammans med någon?

2012-05-27 @ 22:59:20
Postat av: Martin Nygård

fan va synd... det som hände mellan dig å ludde asså :/ får man bjuda på en biokväll eller

2012-05-28 @ 00:36:27
Postat av: ;)

synd det där med ludde men förstår dej till tusen! skaffa hemligt telefonnummer nu Maja, du kommer bli nerringd till tusen..ser att erbjudandena redan börjat hagla här på bloggen ;)

2012-05-29 @ 00:32:21
Postat av: N.L

Fika på waynes nån dag?

2012-05-31 @ 21:59:16
Postat av: Anonym

Kan du inte visa lite bilder från balen? :) Du var så otroligt fin Maja!!

2012-06-05 @ 22:16:12
Postat av: Kalle

Snyyggging! vill se bilder på överlägset snyggaste tjejen på röda mattan och studenten nu Maja :D

2012-06-12 @ 22:39:29
Postat av: Anonym

såg dej idag på flaket, gudomligt vacker som alltid

2012-06-12 @ 22:43:20
Postat av: Anonym

Förstår att du haft fullt upp med jobb i sommar och har hört att du inte varit i Sverige så mycket. Men guuuud vad jag saknar dina inlägg i bloggen <3

2012-08-01 @ 09:02:10
Postat av: S.

Stämmer det att du inte är singel längre? Om det är han jag hört det är, så har han grymt snygg kropp. Sen du med en kropp som alla killar trånar efter, ni är gjorda för varandra helt enkelt! Saknar dina inlägg gumman, älskar din blogg!

2012-08-06 @ 00:51:37
Postat av: Johanna L

Hej Maja! Var är du nu för tiden, saknat dina uppdateringar. Har hört rykten om att du är i Hamburg och tillbringat sommaren med flängande i olika länder. Saknar dina inlägg i massor!! <3

2012-08-23 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0