Snälla, kan april komma !!

Hej igen alla sköningar!

Jag har inte bloggat på ett tag nu. Det har varit sjukt mycket i skolan, funderingar på framtiden om det blir resor, plugg...eller jobb osv osv...har inte alls bestämt mig än..
Igårkväll satt jag och Jenny med en historieuppgift tills mitt i natten..men vi hann få in den i tid, typ 23.56 skickades den in...puh!! Denna gången satsade vi på en uppgift på MVG nivå och det kändes kan jag lova..men riktigt skönt att ha det gjort till slut!
I morgon är det utvecklingssamtal på skolan och prov i religion. På torsdag, prov i ledarskapsfördjupning, sedan är det detta med uppsatsen som ska bli färdig. Idag har jag iaf gjort sammanställningen från klassintervjuerna, så en bra bit på väg är avklarad..råmanus sak vara inne på torsdag. Ja ja..det kommer lösa sig, bara tidsplanera så funkar det.

Helgen kommer bli mycket lugn, ska fortsätta med plugget, gå i min onepice och mina älskade tjocksockar och bara mysa till tusen!!

Ikväll har jag iallafall prioriterat ett pass på spinningen och en stund på gymmet, nu får det bli B.B och sen kolla genom plugget en snabbis till inför provet imorrn..



KOLLA BIGGAH BICCARNA EFTER ALL DENNA TRÄNING PÅ GYMMET..MEN JOOO LIIITE SYNS VÄL?  ;)

PUSS&KRAM






Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du kommer snart vinna över luddes biccar ;) <3

2012-03-20 @ 23:07:18
Postat av: ;)

du kommer klå varenda kille på gymmet med dom där bicepsen, såg dig där ikväll ;D

2012-03-20 @ 23:48:06
Postat av: H.G

Glöm inte vad jag sa till dig i Hemavan ;)

2012-03-21 @ 15:38:16
Postat av: c.w

Snart vicky secrets, en fågel har viskat ;)

2012-03-22 @ 22:33:09
Postat av: Anonym

Vad händer i april? ;)

2012-03-26 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0