När stoltheten tar överhand, försvinner förnuftet..


Mitt sista sportlov är nu avverkat och det har varit sååå skönt! Umgåtts med mina småkusiner, sett mellofestivalen..kan nog tycka att rätt låt vann igår. Sen har sportlovet bara besått av massor med vila, vilket har varit behövligt till tusen.
Idag blev det ett besök med Janina och Yolli på hallen. Timrå var här och mötte Björklöven, storförlust för Löven, men det var rätt så väntat.
Trots kort tid innan bussen drog vidare var det underbart att träffa en god gammal vän igen, som jag saknat hur mycket som helst!!

Nu blir det att påbörja tankarna runt morgondagens skolstart igen, ska nog försöka lägga lite tid på projektarbetet ikväll!



Puss&Kram godingar!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja snygging ;)

2012-03-11 @ 23:25:10
Postat av: Ynonym

Hur kan du alltid vara så förbannat snyggg. GODING, jag eter up dej

2012-03-11 @ 23:36:50
Postat av: ;P

vem var personen du träffade från Timrå? ;)

2012-03-12 @ 16:08:45
Postat av: Anonym

såg dej på corona ihelgen, inte dåligt snygg som vanligt :)

2012-03-20 @ 00:10:49
Postat av: MAJA

Jag träffade en efterlängtad vän kan jag lova, underbart!! Tyvärr allt för sällan dock..

2012-03-20 @ 23:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0