Tisdagkväll

Efter kvällens gympass, dusch och lite småprat med mamsen och papsen, ligger jag nu i sängen för en god natts sömn.  Har sista tiden inte varit in på min blogg, öppnade den nu och såg dessa frågor som jag har försökt svara på... Det är superkul att få frågor, så fråga på bara dock tycker jag det är viktigt med ett privatliv också och de som jag känner och umgås med vet redan allt om mig.. :D

Har du varit kär under 2011?  Ja
Har du någongång kysst en främling?  Definiera ordet  "främling"
Vad hette killen du sist hade ett stadigt förhållande med?  Kalle
Har du gråtit någongång under 2011?  Ja, det har hänt
Vinter eller sommar?  Absolut sommar
Har du gjort något du ångrat?   Oja! Kan jag lugnt påstå
Har du gjort bort dig någongång?  Haha ja flera gånger..
Singel nu?  Kanske..kanske inte...
Träffat några nya vänner under 2011?  Ja, massvis med underbara nya vänner!
Sovit i samma säng som motsatta könet?  Jarråh
Silver eller guld? Silver

Skrev ihop detta det sista jag gjorde igår kväll innan jag somnade, men glömde naturligtvis publicera det.. Kommer därför nu istället.. ;)



PUSS

Kommentarer
Postat av: :)

Sötis <3

2012-01-18 @ 23:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0