Fit for fight? ..oh nej!



Trodde dagen skulle börja med leende och en känsla av att förkylningen lagt sig...men icket!! Det är fasiken sämre än i går..kan det va flunsan..har inte hört så mycket om den i år hittills men kroppen värker, halsen är ond och frossan kommer och går...
Hörde även av Ludde, han ligger också totalt utslagen och ont i kroppen..flera av min brors kompisar som va i Hemavan är också sjuka..

Vem vet...Hemavan bjöd kanske på en dust av årets influensa!!

Nu blir det en kopp varmt te med honung i, krypa upp i soffan framför TV:n i min OnePiece och mina goaste tjocksockar !!



Älskar denna bild och babyn vill jag bara gosa om, kan inte låta bli att sätta in den och sen talar detta ansiktsuttryck om precis hur jag känner mig just nu..

Kramar alla ni fina goa människor, hoppas ni har det toppenbra!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken underbart gullig bild och som du säger, så förstår jag precis hur du känner dej hihih :D /kram

2012-01-05 @ 02:43:07
Postat av: J

Har du varit kär under 2011?

Har du någongång kysst en främling?

Vad hette killen du sist hade ett stadigt förhållande med?

Har du gråtit någongång under 2011?

Vinter eller sommar?

Har du gjort något du ångrat?

Har du gjort bort dig någongång?

Singel nu?

Träffat några nya vänner under 2011?

Sovit i samma säng som motsatta könet?

Silver eller guld?

2012-01-05 @ 03:14:01
Postat av: Sandra A

Alltså så fin bild, vill bara hålla i den ungen :)

Oj, vad många frågor du fått. Svarar du i nästa inlägg ? :)

2012-01-06 @ 02:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0