Dagens

Imorse när jag satt i bilen, där vid 8-snåret, upptäckte jag att det faktiskt blivit ljusare på mornarna..fick direkt en sån där vårkänsla, även fast det är en bra bit bort ännu....

Ledig idag från skolan, ska passa på att hinna med gymmet eftersom gårkvällen tillbringades med Janina och ett biobesök istället. Kvällen kommer bestå av ett härligt gäng tjejer, vi ska ses hemma hos Linn, för att sedan kanske bege oss ut..eller också stannar vi bara där och myser resten av kvällen...vi får se!

Jag fick två frågor från förra inlägget: Lång eller kort balklänning? Jag ska absolut ha lång klänning, tycker det är lite festligare. Men det är ju en smaksak förstås..

Nästa fråga är var jag har beställt den?  www.viktoriasdresses.com



Kramizar







Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukaste finis du är! :) Kram

2012-01-29 @ 03:19:45
Postat av: amanda thysell

Håller absolut med dej, lång klänning ska det va! Snygg bild som tusan!!! :D

2012-01-29 @ 23:34:13
Postat av: Anonym

Får inte tappa kontakten Maja, hör av mig när jag är i våra hemtrakter igen / puss

2012-02-01 @ 10:49:23
Postat av: ;)

snygg!

2012-02-09 @ 15:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0