Trygghet, glädje, skratt och en stor skopa kärlek!


Hej Alla Fina!

Nu börjar modevisningarnas tid inför sommarens kollektioner. Min agentur ringde i dag och meddelade att jag hade en option i Stockholm nu på onsdag samt modevisning i slutet av mars månad med förberedelser och allt vad det innebär.
Känns riktigt kul att det drar igång nu igen!!
Tyvärr var jag tvungen att tacka nej till en plåtning i början av januari pga en rejäl förkylning och en skadad höft efter ett rejält fall på is..usch har inte tyckt det kännts bra alls att tacka nej, men det var ett "måste" just då!

Men nu är det full fart med både träningar, skola och förberedelser inför balen och nu efter nästan två månaders vila från jobben så känns det bara så galet kul att allt drar igång igen!!

På onsdag gäller : PK Magazine i Stockholm, en beautyplåtning med flera modeller så det blir bara så kul!!!

En länk så ni kan se lite vad det handlar om :  http://pkmagazine.se/


I övrigt sedan sist jag skrev har jag hunnit fylla år..har som haft lite åldersnojja, sista året som tonåring och sedan om man tänker att nu börjar det riktiga livet ta form, det är nu man ska forma sitt liv, välja inriktning, jobba eller plugga vidare? och så mycket mycket mer..
Det ena utesluter ju iof inte det andra !

Sedan vill jag passa på att verkligen TACKA för alla fina gratulationer när jag fyllde år.
Alla fina gratualtioner på facebook i loggen, på meddelanden, på sms, på skolan och i verkliga livet!!



Efter en supermysig helg avslutades den på badhuset med Ludvig och lilla Meja 2,5 år gammal, så otroligt söt liten tjej !!

Ikväll blir det en lugn och skön kväll och försöka plugga lite inför historieprovet på torsdag eftersom min onsdag går bort i Stockholm.


Jag vet att min bror inte vill jag ska skriva om honom..men det gör jag ändå, för jag tror inte han läser min blogg liks..
Han har också hunnit fylla år, 17 år har denna lilla gosse blivit. Så otroligt rolig, skämtsam och en förmåga att vända det sämsta humöret till ett stort gapskratt bara genom att komma in genom dörren och öppna munnen med någon av alla hans skämt eller bara med sin fantastiska förmåga att dela med sig av sin godhet..älskar verkligen dig min bror och grattis igen på din 17 årsdag!! ♥


(skvallra inte att jag lagt in en bild på honom, tror jag skymtar något under läppen..;))


Kram På Er Alla!!









Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-26 @ 22:10:02
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Jennie Andreasson

Superfint skrivet om din bror! Han var hur söt som helst. Underbar blogg!

2012-02-27 @ 00:00:15
Postat av: rebeccat

ååh, så himla kul för dig Maja. Kör hårt!

2012-03-04 @ 15:46:06
URL: http://rtjernstrm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0