Gråveckor..


Hejsan igen!

Nej, jag har inte lagt ner min blogg, men dessa veckor med bara galet mycket plugg, träningar, skola..kanske inte så mycket att skriva om och säkert ännu mindre roligt att läsa om..
Tycker ändå Ni är helt fantastiska som ändå kämpar på att kolla in min blogg.

Denna dag har iaf varit en lång dag..med bara en massa plugg.
Men det känns ändå kul att det börjat pratas mer och mer om skolbalen för oss treor som går ut, slutet börjar närma sig nu.

Studentskiva, baldate, balklänning, studentfester, livet efter trean..ja gud vad allt detta känns underbart!! ♥

Matteprovet nu på fredag blev framflyttat till nästa måndag istället...vill ju egentligen bara få detta bortgjort någongång, så lite trist kändes det faktiskt,
men inget att gnälla över utan bara acceptera...

Nu blir kvällens första hållpunkt bubblebadet med lite tända ljus, soft musik och bara njuta en stund. Sedan blir det faktiskt sängen och en grymt tidig kväll!



Love you all!



Kommentarer
Postat av: Ida S

Du ser ut som en kändis från typ tidigt 50-tal på bilden. Alltså så sjukt fin bild, du kan göra alla sortes olika bilder ser jag! Proffsigt!! :D

Trevlig alla hjärtansdag! Kram

2012-02-14 @ 23:48:32
Postat av: Anonym

finaste <3

2012-02-19 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0